Jeśli chcesz skontaktować się z konsultantem banku T-Mobile Usługi Bankowe i szukasz odpowiedniego numeru telefonu, to sprawdź nasz artykuł. Wyjaśniamy wszystkie szczegóły dotyczące infolinii banku.

Autor: Aneta Filipkowska
Dodano: 08.01.2020

Klienci banków najczęściej kontaktują się z instytucjami za pomocą infolinii. Nic dziwnego, ponieważ infolinia jest jednym z najprostszych i najszybszych opcji kontaktu z danym bankiem.

Sprawdzamy szczegóły infolinii T-Mobile Usługi Bankowe.

T-Mobile Usługi Bankowe – infolinia

Bank oferuje swoim klientom infolinię zarówno dla telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych.

Jak skontaktować się z infolinią T-Mobile Usługi Bankowe – krok po kroku

Po wybraniu odpowiedniego numeru infolinii T-Mobile Usługi Bankowe musimy wcisnąć konkretną cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu.

Wszystko zależy od tego, co chcemy załatwić:

1 – jeśli interesuje nas obsługa kart i przelewów

2 – jeśli interesuje nas nowa aplikacja mobilna

3 – jeśli chcemy uzyskać informacje o produktach w banku

4 – jeśli interesują nas produkty i obsługa klientów biznesowych

5 – jeśli nasze pytanie dotyczy bankowości internetowej

T-Mobile Usługi Bankowe – inne formy kontaktu

Z T-Mobile Usługi Bankowe możemy skontaktować się również za pomocą:

  • formularza kontaktowego
  • tradycyjną drogą pocztową
  • pocztą elektroniczną
  • czat online
  • rozmowa audio video

Formularz kontaktowy

Zainteresowani inną opcją kontaktu z bankiem mogą skorzystać z specjalnego formularza online.

Wystarczy wejść na stronę: https://www.t-mobilebankowe.pl/kontakt#tab-napisz-do-nas.

Kontakt pocztowy

Klient może wysłać list na adres:

Alior Bank S.A. Oddział T-Mobile Usługi Bankowe
ul. Postępu 18B
02-676 Warszawa

Kontakt e-mail

Ogólnodostępny adres e-mail, na który klienci mogą kierować swoje pytania to: kontakt@t-mobilebankowe.pl.

Czat online

Z bankiem T-Mobile Usługi Bankowe możemy się również skontaktować poprzez czat online. Musimy wejść na stronę: https://www.t-mobilebankowe.pl/wirtualny-oddzial i wybrać odpowiednią opcję, czyli “rozmowę chat” i klikamy “połącz”.

Rozmowa audio online

Klienci, którzy wymagają innego sposobu kontaktu, mogą skorzystać również z rozmowy audio online z konsultantem. Aby porozmawiać musimy odwiedzić stronę https://www.t-mobilebankowe.pl/wirtualny-oddzial i kliknąć w kolejne przyciski: “rozmowa audio”, a nstępnie “połącz”.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Ile wynosi czas oczekiwania na połączenie z infolinią T-Mobile Usługi Bankowe?

Wszystko zależy od tego, ile osób w danej chwili próbuje połączyć się z konsultantem. Zazwyczaj trwa to niecałą minutę.

Czy mogę skontaktować się z T-Mobile Usługi Bankowe także w weekend?

Tak, bank informuje, że infolinia działa przez 7 dni w tygodniu, więc także w weekendy.

T-Mobile Usługi Bankowe – informacje o banku

T-Mobile Usługi Bankowe to dawniej Alior Sync. Bank powstał we współpracy Alior Banku z T-Mobile. Produkty T-Mobile Usługi Bankowe są dostępne dla wszystkich. Bank podkreśla, że klienci T-Mobile mają do dyspozycji nowe usługi, które zwiększają korzyści ze współpracy ze swoim operatorem.

Źródło: https://www.zadluzenia.com/t-mobile-uslugi-bankowe-infolinia-numery/; https://www.t-mobilebankowe.pl/kontakt

Komentarze