Chcesz skontaktować się z PKO BP? Sprawdź najszybsze formy kontaktu z bankiem. Przedstawiamy konkretne numery infolinii PKO BP oraz godziny pracy.

Autor: Aneta Filipkowska
Dodano: 23.10.2019

Klienci mogą się kontaktować ze swoimi bankami za pomocą różnych kanałów. Jednym z nich jest infolinia.

Przedstawiamy wszystkie najważniejsze szczegóły dotyczące infolinii PKO BP.

PKO BP – infolinia

PKO BP udostępnia klientom różne formy kontaktu, w tym:

  • serwis bankowości internetowej
  • infolinię uniwersalną
  • kartolinię
  • inne specjalistyczne infolinie
    –  serwis telefoniczny iPKO
    –  Infolinię PKO BP
    –  Infolinię dla Klientów Małych i Średnich Przedsiębiorstw
    –  Wsparcie Bankowości Elektronicznej iPKObiznes dla Korporacji i Samorządów oraz MultiCash i PKOeConnect,
    –  Kartolinię PKO BP
    –  Infolinię dla Klientów Korporacyjnych

Jak skontaktować się z infolinią PKO BP? – krok po kroku

Klient, który chce skontaktować się z bankiem, musi za pomocą dowolnego telefonu komórkowego wybrać numer uniwersalnej infolinii PKO BP.

1) Na początku usłyszymy informację o przetwarzaniu danych osobowych.

2) Następnie dokonujemy wyboru konkretnej cyfry na klawiaturze numerycznej naszego telefonu.

Wszystko zależy od naszych potrzeb, wybieramy numer:

1 – jeżeli jesteśmy Klientami PKO BP,

2 – jeżeli nie jesteśmy Klientami PKO BP.

3) Po dokonaniu pierwszego wyboru, w zależności od tego, czy wybraliśmy opcję numer 1 lub 2, klikamy:

Po wyborze numeru 1 (dla Klientów):

6 – pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO),

7 – oferta pożyczki,

1 – informacja o produktach PKO BP,

2 – IKO i bankowość elektroniczna,

3 – obsługa kart płatniczych.

Po wyborze numeru 2 (nie dla Klientów):

6 – pełna informacja o przetwarzaniu danych osobowych (RODO),

1 – nowe produkty dla Klientów Indywidualnych,

2 – nowe produkty dla Klientów Firmowych.

PKO BP – inne formy kontaktu

Z bankiem możemy się skontaktować również za pomocą: specjalnego formularza online, tradycyjnie drogą pocztową oraz korzystając z poczty e-mail.

Formularz kontaktowy PKO BP

Aby skorzystać z formularza kontaktowego PKO BP, musimy wejść za pomocą dowolnej przeglądarki internetowej na stronę: https://www.pkobp.pl/kontakt.

Wybieramy opcję: “Napisz do nas” i postępujemy zgodnie z kolejnymi punktami formularza.

Kontakt pocztowy PKO BP

Z bankiem możemy się również skontaktować tradycyjnie decydując się na korespondencję papierową.

Jak to zrobić? Wystarczy wysłać list na adres centrali PKO BP:

PKO Bank Polski Spółka Akcyjna – Centrala
ul. Puławska 15
02-515 Warszawa

Kontakt e-mail PKO BP

Z PKO BP możemy się skontaktować także za pomocą poczty elektronicznej.

Wystarczy wysłać wiadomość e-mail na adres: instytucje@pkobp.pl.

Co ważne, taki sposób kontaktu jest dostępny wyłącznie dla instytucji, które nie są klientami PKO BP.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Ile wynosi czas oczekiwania na połączenie z infolinią PKO BP?

Czas, w którym dodzwonimy się do konsultanta banku zależy od ilości osób, które w danej chwili próbują skontaktować się z PKO BP.  Średni czas wynosi około 30 sekund.

Czy mogę skontaktować się z PKO BP również w weekend?

Tak, większość infolinii PKO BP działa także w soboty i niedziele.

PKO BP – informacje o banku

PKO BP to Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski. Bank jest jednym z największych, ale i najstarszych banków w Polsce. PKO BP posiada w swojej ofercie produkty dla klientów indywidualnych, jak i małych oraz średnich przedsiębiorstw lub korporacji. W skład Grupy Kapitałowej PKO BP wchodzi Bank jako jednostka dominująca oraz jednostki zależne bezpośrednio i jednostki zależne pośrednio.

Źródło: https://www.pkobp.pl/kontakt/; https://www.zadluzenia.com/pko-bp-infolinia-numery/

Komentarze