Jeśli szukasz kontaktu z DNB Bankiem, sprawdź nasz artykuł.
DNB Bank – infolinia
Infolinia jest jednym z najpopularniejszych sposobów kontaktu z bankiem.
DNB Bank oferuje swoim klientom trzy osobne infolinie:
- do Centrali Banku
- Infolinię dla Klientów Indywidualnych, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Wspólnot Mieszkaniowych
- Infolinię dla Klientów Korporacyjnych
DNB Bank– numer telefonu
1) Numer do Centrali Banku:
+48 (22) 524 10 00
2) Numer Infolinii dla Klientów Indywidualnych, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Wspólnot Mieszkaniowych:
801 301 103
Bank informuje, że opłata wynosi tyle, ile ustalił operator.
+48 (22) 531 39 39
Ten numer jest dostępny zarówno w kraju, jak i za granicą.
Bank informuje, że Infolinia dla Klientów Indywidualnych czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00.
Dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz małych Wspólnot Mieszkaniowych: w godzinach 8:00 – 17:00.
3) Numer Infolinii dla Klientów Korporacyjnych:
+48 (22) 524 18 88
Zgodnie z informacjami, jakie podaje DNB Bank, ta Infolinia czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00.
Jak skontaktować się z infolinią DNB Banku – krok po kroku
Klient, który zadzwoni na uniwersalną Infolinię dla Klientów Indywidualnych, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Wspólnot Mieszkaniowych, będzie musiał wybrać menu.
Jak to zrobić? Wystarczy na klawiaturze numerycznej urządzenia wybrać odpowiednią cyfrę:
1 – jeśli interesuje nas obsługa Klientów Banku
2 – jeśli chcemy zmienić na język angielski.
* – oznacza powtórne odsłuchanie komunikatu
DNB Bank – inne formy kontaktu
Z DNB Bankiem możemy skontaktować się również za pomocą:
- poczty e-mail
- formularza kontaktowego
Kontakt e-mail
Bank pozwala swoim klientom skontaktować się również za pomocą poczty e-mail.
Co ciekawe, DNB Bank przygotował kilka adresów kontaktowych. Wszystko zależy od tego, którym klientem jesteśmy.
Adresy e-mail do kontaktu:
- ok2@dnb.pl to e-mail dla Klientów Indywidualnych, Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Wspólnot Mieszkaniowych
- accountmanagers@dnb.pl to e-mail dla Klientów Korporacyjnych
Formularz kontaktowy
Bank udostępnia zainteresowanym specjalny formularz kontaktowy, dzięki któremu klient skontaktuje się z bankiem bez wychodzenia z domu.
Wystarczy wejść na stron internetową: www.dnb.pl/pl/o-banku/kontakt/napisz-do-nas/.
W formularzu kontaktowym online stawiamy konkretne pytanie lub opisujemy w okienku nasz problem i czekamy na kontakt konsultanta.
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Ile wynosi czas oczekiwania na połączenie z infolinią DNB Banku?
Zwykle trwa to niecałą minutę, ale wszystko zależy od tego, ile osób w danej chwili próbuje połączyć się z konsultantem.
Czy mogę skontaktować się z DNB Banku także w weekend?
Niestety nie. Infolinie DNB Banku funkcjonują jedynie od poniedziałku do piątku.
DNB Bank – informacje o banku
DNB Bank funkcjonuje na polskim rynku od 2002 roku. To norweska instytucja, której właścicielem jest Grupa DNB, czyli największa norweska grupa finansowa. Grupa prowadzi swoją działalność jeszcze w 18 innych krajach. Firma DNB posiada oddziały w najważniejszych centrach finansowych świata, czyli w Londynie, Nowym Jorku oraz Singapurze.
Źródło: https://www.zadluzenia.com/dnb-bank-infolinia-numery/; https://www.dnb.pl/pl/o-banku/kontakt/zadzwon-do-nas/; https://www.dnb.pl/pl/o-banku/kontakt/napisz-do-nas/