Bank Pocztowy oferuje swoim klientom wiele możliwości na kontakt z konsultantem. Instytucja posiada również specjalną infolinię w języku migowym. Sprawdzamy szczegóły.

Autor: Aneta Filipkowska
Dodano: 18.11.2019

Banki oferują różne sposoby kontaktu. Jednym z najpopularniejszych jest infolinia.

Sprawdzamy najważniejsze informacje dotyczące infolinii Banku Pocztowego.

Bank Pocztowy – infolinia

Bank pocztowy prowadzi dwie odrębne infolinie, które służą do:

W Banku Pocztowym znajdziemy osobną infolinię:

  1. kontaktu z doradcą
  2. zastrzegania kart

Jak skontaktować się z infolinią Banku Pocztowego – krok po kroku

Aby połączyć się z konsultantem Banku Pocztowego musimy dysponować sprawnym telefonem. Po wybraniu numeru infolinii musimy zdecydować się na cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:

0 – jeśli chcemy połączyć się z doradcą

1 – jeśli interesuje nas automatyczna obsługa posiadanych rachunków, teleserwis

2 – jeśli chcemy poznać aktualne promocje

3 – jeśli chcemy zastrzec kartę płatniczą

Bank Pocztowy – inne formy kontaktu

Bank Pocztowy pozwala swoim klientom kontaktować się z instytucją na wiele sposobów:

Kontakt Skype

Bank Pocztowy oferuje swoim klientom połączenie się z infolinią również za pomocą komunikatora Skype.

Konsultanci banku są dostępni przez całą dobę, każdego dnia tygodnia, a połączenie można nawiązać całkowicie za darmo, z każdego miejsca na świecie.

Kontakt za pomocą komunikatora Skype dostępny jest pod adresem: https://www.pocztowy.pl/kontakt/.

Czat z konsultantem

Klienci Banku Pocztowego mogą połączyć się z instytucją także za pomocą czatu, który dostępny jest całodobowo.

Wystarczy wejść na stronę: https://www.pocztowy.pl/kontakt/ i znaleźć pozycję „Czat z konsultantem”, a następnie kliknąć „Rozmawiaj”.

Kontakt e-mail

Klienci Banku Pocztowego mogą wysłać wiadomość na adres: informacja@pocztowy.pl.

Kontakt pocztowy

Bank Pocztowy umożliwia zainteresowanym także kontaktowanie się w tradycyjny sposób.

Wystarczy wysłać list na adres:

Centrala w Bydgoszczy
Bank Pocztowy S.A.
ul. Jagiellońska 17
85-959 Bydgoszcz

tel. 52 349 91 00

Formularz kontaktowy online

Z Bankiem Pocztowym możemy się skontaktować za pomocą specjalnego formularza kontaktowego.

Z tej opcji mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, firmowi, jak i instytucjonalni.

Wszystkie formularze dostępne są na stronie: https://www.pocztowy.pl/kontakt/.

Po kliknięciu w link wybieramy opcję „Wypełnij formularz”.

Kontakt w języku migowym

Bank Pocztowy umożliwia klientom z niepełnosprawnością słuchową kontakt w języku migowym.

Aby skorzystać z tej opcji wystarczy wejść na stronę: https://www.pocztowy.pl/kontakt/migowy/ i połączyć się z tłumaczem migowym.

Co ważne, ta opcja jest dostępna jedynie w konkretnych dniach:

– od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00

– w soboty w godzinach od 8:00 do 17:00

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Ile wynosi czas oczekiwania na połączenie z infolinią Banku Pocztowego?

Wszystko zależy od tego, ile osób w danej chwili próbuje połączyć się z konsultantem. Naszej redakcji zajęło to około 3 minut.

Czy mogę skontaktować się z Bankiem Pocztowym również w weekend?

Tak, większość infolinii banku funkcjonuje również w soboty i niedziele.

Bank Pocztowy – informacje o banku

Bank Pocztowy jest detalicznym polskim bankiem. Jego partnerem strategicznym jest Poczta Polska. Jak czytamy na oficjalnej stronie banku, jego misją jest przede wszystkim zapewnianie klientom nieskomplikowanych, bezpiecznych usług i produktów finansowych. Bank Pocztowy posiada około 4 700 placówek. Bank prowadzi także działalność w segmencie rozliczeniowym i skarbowym.

Źródło: https://www.zadluzenia.com/bank-pocztowy-infolinia-numery/; https://www.pocztowy.pl/kontakt/; https://www.pocztowy.pl/kontakt/migowy/

Komentarze