Szukasz numeru infolinii Banku Pekao SA? Sprawdzamy to za Ciebie. Wyjaśniamy wszystkie najważniejsze informacje dotyczące kontaktu z Bankiem Pekao SA.

Autor: Aneta Filipkowska
Dodano: 03.10.2019

Infolinia jest jednym z najpopularniejszych kanałów kontaktu z różnymi instytucjami. Bank Pekao posiada kilka odrębnych infolinii i dodatkowo, niektóre z nich obsługuje również w języku ukraińskim.

Bank Pekao SA – infolinia

Infolinie Banku Pekao przeznaczone są dla:

  • klientów indywidualnych
  • klientów premium
  • klientów biznesowych
  • klientów Domu Maklerskiego
  • osób zainteresowanych obsługą rachunków objętych procesem monitoringu i windykacji

Jak skontaktować się z infolinią Banku Pekao SA – krok po kroku

1) Za pomocą dowolnego telefonu wybieramy odpowiedni numer infolinii Banku Pekao.

2) Po połączeniu się musimy wybrać na klawiaturze numerycznej odpowiedni temat rozmowy, w zależności od wybranej infolinii:

1) Infolinia Klienta Indywidualnego:

0 – w przypadku połączenia z konsultantem
1 – jeśli chcemy zastrzec kartę
2 – serwis transakcyjny
3 – jeśli chcemy poznać ofertę Banku Pekao
4 – obsługa kart
5 – kredyt hipoteczny

2) Infolinia Klienta Premium:

0 – w przypadku połączenia z konsultantem
1 – jeśli chcemy zastrzec kartę
2 – serwis transakcyjny
3 – jeśli chcemy poznać ofertę Banku Pekao
4 – obsługa kart
5 – kredyt hipoteczny

3) Infolinia PekaoBiznes24:

1 – obsługa PekaoBiznes24
2 – informacja o ofercie Banku Pekao
3 – jeśli chcemy zastrzec kartę
4 – obsługa Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Bank Pekao SA – inne formy kontaktu

Z Bankiem Pekao możemy się także skontaktować przez:

  1. Kontakt przez wiadomość
  2. Formularz kontaktowy
  3. Kontakt online

Kontakt przez wiadomość

Zainteresowani tym sposobem kontaktu z instytucją powinni wejść na stronę: https://www.pekao.com.pl/kontakt.html#napisz-do-nas i podając swoje dane osobowe w odpowiednie pola skontaktować się z bankiem.

Formularz kontaktowy

Opcja skorzystania z formularza kontaktowego pozwala na kontakt z bankiem o dowolnej porze dnia i nocy. Co więcej, klient może w ten sposób zamówić telefon od konsultanta Pekao o dowolnej porze lub konkretnej godzinie.

Formularz kontaktowy Banku Pekao jest dostępny na stronie: https://www.pekao.com.pl/kontakt.html#kontakt-telefoniczny.

Kontakt online

Zarówno klienci indywidualni, jak i klienci premium, mogą również skontaktować się z bankiem za pomocą: chatu, video lub rozmowy audio.

Ta opcja jest dostępna po zalogowaniu się do swojego konta w bankowości elektronicznej Pekao24.

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Ile wynosi czas oczekiwania na połączenie z infolinią Banku Pekao SA?

Czas, w którym dodzwonimy się do konsultanta banku zależy od ilości osób, które w danej chwili próbują skontaktować się z bankiem, jednak w naszym przypadku zajęło to około jednej minuty.

Czy mogę skontaktować się z infolinią Banku Pekao SA również w weekend?

Tak, większość infolinii Banku Pekao SA działa również w soboty i niedziele.

Bank Pekao SA – informacje o banku

17 marca 1929 roku na podstawie decyzji Ministerstwa Skarbu powołano Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna z kapitałem akcyjnym o wartości 2,5 mln złotych. Jego prezesem został wówczas Henryk Gruber. Aktualnie, Bank Pekao SA to jeden z najchętniej wybieranych przez Polaków banków uniwersalnych. Instytucja kieruje swoją ofertę do klientów indywidualnych, małych firm, jak i dużych korporacji.

Źródło: https://www.pekao.com.pl/kontakt.html#kontakt-telefoniczny; https://www.zadluzenia.com/bank-pekao-sa-infolinia-numery/

Komentarze